Š.m. rugsėjo 18 d. Vytauto Didžiojo universitete apie Lietuvos ir Europos Sąjungos ateitį kartu su kauniečiais ir miesto svečiais diskutavo Lietuvos krašto apsaugos ministras Raimundas Karoblis ir Europos Komisijos atstovybės Lietuvoje vadovas Arnoldas Pranckevičius. Diskusiją moderavo Vytauto Didžiojo universiteto PMDF profesorius Mindaugas Jurkynas.

Rugsėjo 12 d. Europos Komisijos Pirmininkas Jeanas-Claude'as Junckeris Europos Parlamento plenariniame posėdyje skaitė metinį pranešimą apie Europos Sąjungos padėtį.
Europos Komisijos Pirmininkas įvertino iššūkius, su kuriais susiduria Europos Sąjunga ir pristatė Europos Komisijos siūlomas priemones jiems spręsti. Šių metų pranešimas parengtas artėjant 2019 m. Europos Parlamento rinkimams ir atsižvelgiant į vykstančias diskusijas apie 27 valstybių narių Europos Sąjungos ateitį.

Rugsėjo 18 dieną, 16.30 val. kauniečius ir miesto svečius kviečiame į viešą diskusiją „Europa šiandien ir rytoj: Lietuvos vaidmuo”. Diskusija vyks Vytauto Didžiojo universiteto Mažojoje salėje (S. Daukanto g. 28). Renginį organizuoja Lietuvos užsienio reikalų ministerija kartu su Vytauto Didžiojo universiteto Politikos mokslų ir diplomatijos fakultetu, Kauno Europe Direct informacijos centru ir Akademiniu politologų klubu.

Dalinamės Kauno Europe Direct centro bičiulio, ilgamečio istorijos mokytojo Mykolo Fedaravičiaus įspūdžiais iš kelionės Briuselyje

Diskutuojame apie Lietuvos švietimo reformą, mokytojo prestižą ir jo darbo užmokestį. Koks mokytojas turi dirbti mokykloje? Kaip padaryti mokytojo profesiją prestižine? Bandydamas atsakyti į šiuos klausimus, atsakymo ieškojau lankydamasis kai kuriose kitų šalių mokyklose. Suvokiu, kad kai kurių dalykų mokytojai be platesnio pasaulio pažinimo, negali tinkamai dėstyti savo dalyko. Čia pirmiausia turiu omenyje istorijos ir pilietiškumo pagrindų mokytoją. Jau nemažai metų dėstau istoriją ir pilietiškumo pagrindus. Tiesą sakant, labai nejaukiai pasijuntu, kaip imu dėstyti Senovės Egipto, Mesopotamijos ar kurias nors kitas senovės Rytų civilizacijas. Patiriu dalykinės kompetencijos stygių. Juk sunku dėstyti tai, ko pats nepatyrei ir nepamatei. Todėl jau keleri metai planuoju savo atostogų metu aplankyti tokį istorijos objektą, kuris praplėstų mano žinias ir teiktų galimybę jas perteikti kolegoms bei mokiniams. Vykstu atostogų metu už savo lėšas.

Naudingos nuorodos

  •  
     














    2022